אנחנו לא עוד סוכנות

אנוחנו, סימפלי בית מלאכה דיגיטלי

ואנו עוזרים לבעלי עסקים בתחום השירותים והידע להגדיל משמעותית את הכנסות העסק שלהם, בלי לחצים מיותרים, קורסים חסרי תועלת או לזרוק הון תועפות על שיווק שלא עובד...

לדוגמא

אפשר לאכול את הפעם פעמיים בשבוע שאנחנו אוכלים,
אבל שזה בא מתוך שמחה

יאיר כהן
29, גוש עציון
מוזיקאי וזמר

התהליך לא היה לי פשוט, אבל באיזשהו מקום הרגשתי שאני נולדת מחדש

יעל עודד
55, תל אביב
מעצבת פנים ומתקשרת

התהליך ששינה את חיי! הסוד זה שהתהליך מחבר אותך יותר עם עצמך,
עם האני האמיתי שלך בלי הפילטרים.
קיבלתי מתנות אינספור. למדתי על היכולות של התודעה על הגוף הפיזי. קיבלתי יותר זמן לעצמי, פחות שינה, פחות התעסקות, חיסכון כספי, מדיטציות יותר עמוקות, בריאות, רוחניות והתעוררות

ריי מאור
38, פרדס חנה
עובד בהייטק ומדריך תהליכי פראנה בעולם

סימפלי (Simply)

הינו בית מלאכה לדיגיטל המתמחה ביצירת מערכות שיווק דיגיטליות אוטמטיות ליצירת לקוחות ובין היתר מתמכים בניית אתרים איכותים ובפרסום יעיל. אנו פועלים ע"פ מטרות לקוחותינו, תוך הגדרת המטרות בצורה נכונה ובניהול תהליכים שיווקים המובילים להצלחה. את הלב, הנשמה והדגש אנו שמים על עיצוב, דרך יצירת משפך שיווקי יעיל, בידול מהמתחרים וחיזוק המותג.

סימפלי נוסדה כ"סימפלי סושיאל". היא נולדה כדי לענות על צרכי השיווק ברשתות חברתיות לעסקים קטנים. באותם שנים כולם רצו "פרסום בפייסבוק" – רק שרוב בעלי העסקים לא באמת הבינו מה זה פרסום בפייס. כבעל עסק אחר באותה תקופה ולאחר חקר שוק קטן, ערן כץ (מנכ"ל סימפלי) הבין שנקלע לשוק לא מקצועי והחליט להקים משרד פרסום קטן העונה לשם – סימפלי סושיאל.

בחלוף הזמן, עם התפתחותו של הדיגיטל, הבנו שפייסבוק אומנם כלי אדיר לשיווק ופרסום אבל התוצאות נמצאות במקום אחר – אתר האינטרנט. הבנו שהעיצוב הפך להיות חלק מהותי בתפיסת חיינו. ולאחר צבירת נסיון רב ושלל לקוחות מרוצים, הצלחנו ליישם עיקרון אחד ומשמעותי, עיקרון המשמש אותנו כמפתח לכל פרוייקט מצליח היום – "אסטרטגיה" ו"בידול".

סימפלי (Simply)

הינו בית מלאכה לדיגיטל המתמחה ביצירת מערכות שיווק דיגיטליות אוטמטיות ליצירת לקוחות ובין היתר מתמכים בניית אתרים איכותים ובפרסום יעיל. אנו פועלים ע"פ מטרות לקוחותינו, תוך הגדרת המטרות בצורה נכונה ובניהול תהליכים שיווקים המובילים להצלחה. את הלב, הנשמה והדגש אנו שמים על עיצוב, דרך יצירת משפך שיווקי יעיל, בידול מהמתחרים וחיזוק המותג.

סימפלי נוסדה כ"סימפלי סושיאל". היא נולדה כדי לענות על צרכי השיווק ברשתות חברתיות לעסקים קטנים. באותם שנים כולם רצו "פרסום בפייסבוק" – רק שרוב בעלי העסקים לא באמת הבינו מה זה פרסום בפייס. כבעל עסק אחר באותה תקופה ולאחר חקר שוק קטן, ערן כץ (מנכ"ל סימפלי) הבין שנקלע לשוק לא מקצועי והחליט להקים משרד פרסום קטן העונה לשם – סימפלי סושיאל.

בחלוף הזמן, עם התפתחותו של הדיגיטל, הבנו שפייסבוק אומנם כלי אדיר לשיווק ופרסום אבל התוצאות נמצאות במקום אחר – אתר האינטרנט. הבנו שהעיצוב הפך להיות חלק מהותי בתפיסת חיינו. ולאחר צבירת נסיון רב ושלל לקוחות מרוצים, הצלחנו ליישם עיקרון אחד ומשמעותי, עיקרון המשמש אותנו כמפתח לכל פרוייקט מצליח היום – "אסטרטגיה" ו"בידול".

אנו מעניקים ללקוחות שלנו את היכולת להצליח בעסק שהם צריכים, כדי לתמוך בחיים שהם רוצים...

crosschevron-down